loading...
هیئت باب النساِِءالعالمین
احمد جهانبخش بازدید : 477 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

کتاب زیبای ثواب الاعمال و عقاب الاعمال

مؤلف : مرحوم شيخ صدوق (ره )

کتاب واقعا زیبا و با ارزش          دانلود در ادامه مطلب ...

 

ادامه مطلب

نام کتاب:

 

ثواب الاعمال و عقاب الاعمال

 

مؤلف: مرحوم شیخ صدوق (ره)

 

جهت دانلود بر روی لینک زیر کلیک بفرمایید

توجه:
- بعد از دانلود کتاب را از حالت زیپ خارج کرده و مطالعه بفرمایید.
- فرمت کتاب html می باشد.
- قابلیت کپی برداری از تمامی متون کتاب
- در ادامه مطلب می توانید از فهرست مطالب این کتاب دیدن فرمایید.



جهت تعجیل در فرج:

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


 

فهرست:
مقدمه
ثواب من قال لا اله الا الله
ثواب گفتن (لا اله الا الله )
ثواب من قال لا اله الا الله مائه مره
ثواب گفتن صد بار (لا اله الا الله )
ثواب من قال لا اله الا الله وحده وحده وحده
ثواب گفتن لا اله الا الله وحده و حده وحده
ثواب من قال لا اله الا الله مخلصا
ثواب گفتن (لا اله الا الله ) با اخلاص
ثواب من مد صوته بلا اله الا الله .
ثواب گفتن (لا اله الا الله ) با صداى بلند
ثواب من قال لا اله الا الله بشروطها
ثواب گفتن (لا اله الا الله ) با شرایط آن
ثواب من تقبل منه شهاده ان لا اله الا الله .
ثواب پذیرفته شدن گواهى به (لا اله الا الله )
ثواب من قال لا اله الا الله الملک الحق مائه مره
ثواب صد بار گفتن (لا اله الا الله الملک ... )
ثواب من قال لا اله الا الله من غیر تعجب
ثواب گفتن (لا اله الا الله ) بدون تعجب
ثواب من قال فى کل یوم اشهد ان لا اله الا الله وحده لا شریک له الها واحدا احداصمدا لم یتخذ صاحبه ولا ولدا.
ثواب گفتن (اشهد ان لا اله الا الله )
ثواب من قال فى کل یوم ثلاثیت مره لا اله اله الله الحق المبین .
ثواب گفتن سى بار (لا اله الا الله ) در هر روز
ثواب الاکثار من سبحانه الله و الحمدالله و لا اله الا الله و الله اکبر
ثواب زیاد گفتن تسبیحات اربعه
ثواب من قال فى کل یوم خمس عشره مره لا اله الا الله حقاحقا لا اله الا الله ایمانا وتصدیقا لا اله الا الله عبودیه و رقا.
ثواب گفتن (لا اله الا الله حقا حقا)
ثواب من دعا و ختم بقول ماشاء الله لا حول و لا قوه الا بالله .
ثواب دعا و تمام کردن آن با (ما شاء الله ...)
ثواب من قال فى کل یوم سبع مرات الحمدالله علىکل نعمه کانت او هى کائنه
ثواب گفتن (الحمدالله على ...) هفت بار در روز
ثواب من شهد ان لا اله الا الله و ان محمدارسول الله
ثواب شهادت به یگانگى خداى متعال و رسالت حضرت محمد صلى الله علیه و آله
ثواب من کبر الله مائه مره و سبحه مائه مره و حمد مائه مره و هلله مائه مره
ثواب صد بار تکبیر، تسبیح ، تحمید وتهلیل
ثواب من قال سبحان الله و الحمدلله و لا اله الا الله و الله اکبر
ثواب تسبیحات اربعه
 ثواب من قال سبحان الله و بحمده الله العظیم و بحمده
ثواب گفتن (سبحان الله و. ..)
 ثواب من قال سبحان الله من غیر تعجب
ثواب تسبیح بدون تعجب
 ثواب من قال سبحان الله مائه مره
ثواب گفتن صد بار (سبحان الله )
 ثواب من قال الحمدلله کما هو اهله
ثواب گفتن (الحمدلله کما هو اهله )
ثواب من قال اربع مرات الحمدلله رب العالمین عند الصباح و السماء
ثواب چهار بار (الحمدلله رب العالمین ) در صبح و شب
ثواب من مجدالله عزوجل
ثواب تمجید خدا
ثواب من مجدالله بما مجد به نفسه
ثواب تمجید خداوند مانند تمجید او
ثواب العاقل
ثواب عاقل
ثواب عشر خصال
ثواب ده خصلت
ثواب من اقر لله بالربوبیه و لمحمد صلى الله علیه و آله بالنبوه و لعلىبالامامه وادى ما افترض علیه
ثواب اقرار به وجود خدا، پیامبرى حضرت محمد صلى الله علیه و آله ، امامت علىعلیه السلام و انجام واجبات
ثواب من قال بسم الله عند دخول الخلاء
ثواب (بسم الله ) گفتن هنگام ورود به مستراح
ثواب من ذکر اسم الله عزوجل على وضوئه
ثواب بردن نام خدا به هنگام وضو
ثواب من توضا مثل وضوء امیرالمؤ منین علیه السلام وقال مثل قوله
ثواب وضو گرفتن مانند امیرالمؤ منین علیه السلام
ثواب التمندل و ترک التمندل بعد الوضوء
ثواب خشک کردن آب وضو با حوله و ترک آن
ثواب الوضوء لصلاه المغرب و الغداه .
ثواب وضوى نماز مغرب و صبح
ثواب فتح العیون عندالوضوء
ثواب باز گذاشتن چشمان بهنگام وضو
ثواب تجدید الوضوء
ثواب تجدید وضو
ثواب السواک
ثواب مسواک کردن
ثواب من رد ریقه تعظیما لحق المسجد.
ثواب فرو بردن آب دهان باحترام مسجد.
ثواب من تطهر ثم اوى الى فراشه .
ثواب با وضو خوابیدن
ثواب المبالغه فى المضمضه و الاستنشاق
ثواب مضمضمه و استنشاق زیاد
ثواب دخول الحام بمئزر
ثواب بالنگ وارد حمام شدن
ثواب من غض طرفه عن النظر الى عوره اخیه .
ثواب نگاه نکردن به عورت برادر دینى
ثواب غسل الراس بالخطمى .
ثواب شستن سر با خطمى
ثواب غسل الراس بورق السدر
ثواب شستن سر با سدر
ثواب المختضب
ثواب خضاب کردن
ثواب المتنور
ثواب نوره کشیدن
ثواب تسریح الراس
ثواب شانه کردن سر
ثواب من سرح لحیته سبعین مره
ثواب هفتاد بار شانه کردن موى صورت
ثواب المکتحل
ثواب سرمه کشیدن
ثواب استیصال الشعر
ثواب تراشیدن سر
ثواب تقلیم الظفار و الاخذ من الشارب
ثواب ناخن گرفتن و کوتاه کردن سبیل
ثواب لبس النعل البیضاء
ثواب پوشیدن کفش سفید.
ثواب لبس النعل الصفراء
ثواب پوشیدن کفش زرد
ثواب لبس الخف
ثواب کفش پوشیدن
ثواب من قطع ثوبا جدیدا و قراانا انزلناه
ثواب خواندن (انا انزلناه ) براى لباس نو
ثواب من اکثر النظر فى المراه و اکثر حمداللهعزوجل
ثواب زیاد در آینه نگریستن و خدا را بسیار ستایش نمودن
ثواب من قال هذا الوق اذا راى یهودیا او نصرانیا او مجوسیا
ثواب گفتن این ذکر هنگام دیدن یهودى ، مسیحى یا مجوسى
ثواب من اسبغ وضوء و احسن صلاته وادى زکاه ماله و کف غضبه و سجن لسانه واستغفر لذنبه و اودى النصیحه لا هل بیت نبیه .
ثواب وضوى کامل ، نماز خوب و
ثواب من قال رضیت بالله ربا و بالاسلام دینا و محمد صلى الله علیه و آله رسولاو باهل بیته اولیا
ثواب گفتن (رضیت بالله و)
ثواب الدعا باللیل والنهار.
ثواب دعا در شب و روز
ثواب اتیان المساجد
ثواب رفتن به مسجد
ثواب الاختلاف الى المساجد
ثواب رفت و آمد به مسجد
ثواب المشى الى المساجد
ثواب پیاده رفتن به مساجد
ثواب من کان القرآن حدیثه و المسجد بیته .
ثواب این که سخن انسان ، قرآن و خانه او مسجد باشد
ثواب من تواضا ثم اتى المسجد
ثواب ضو گرفتن و آنگاه به مسجد رفتن
ثواب من صلى الصلوات الخمس و اقامهن و حافظ على مواقیتهن
ثواب خواندن نمازهاى پنجگانه در وقتشان
ثواب صلاه النوافل
ثواب نمازهاى نافله
ثواب من اسرج فى مسجد من مساجد الله عزوجل سراجا
ثواب روشن کردن چراغ در مسجد
ثواب من حبس ریقه اجلالا لله تعالى فى صلاته
ثواب نگهداشتن آب دهان در نماز بخاطر بزرگداشت خداىمتعال
ثواب الصلاه فى المسجد الحرام
ثواب نماز در مسجد الحرام .
ثواب الصلاه فى مسجد النبى
ثواب الصلاه فیما بین المسجد الحرام و مسجدالرسول صلى الله علیه و آله
ثواب نماز بین مسجدالحرام و مسجد رسول خدا صلى الله علیه و آله
ثواب الصلاه فى مسجد الکوفه
ثواب نماز در مسجد کوفه
ثواب السلاه فى بیت المقدس و مسجد الاعظم و مسجد القبیله و مسجد السوق
ثواب نماز در بیت المقدس ، مسجد اعظم ، مسجد قبیله و مسجد بازار
ثواب من کنس المسجد
ثواب جارو کردن مسجد
ثواب الموذنین
ثواب اذان گویان
ثواب من اذن سبع سنین محتسبا
ثواب هفت سال اذان گفتن به نیت پاداش خداوند
ثواب من اذن فى مصر من امصار المسلمین سنه
ثواب یک سال اذان گفتن در شهرى از شهرهاى مسلمان
ثواب من اذا سمع الموذن یوذن فقالمثل ما یقول
ثواب تکرار اذان
ثواب من اذن عشر سنین محتسبا
ثواب ده سال اذان گفتن براى پاداش خداوند
ماللموذن فى ما بین الاذان و الاقامه من الثواب
ثواب موذن بین اذان و اقامه
ثواب من صلى باذن و اقامه
ثواب خواندن نماز با اذان و اقامه
ثواب من قرا قل هو الله احد و انا انزلناه و آیه الکرسى فىکل رکعه من تطوعه
ثواب خواندن (قل هو الله احد)، (انا انزلناه ) و (آیه الکرسى ) درهر رکعت نماز مستحب
ثواب فضل القنوت
ثواب و فضیلت قنوت
ثواب من اتم رکوعه
ثواب کامل بجا آوردن رکوع
ثواب من سجده سجده
ثواب یک بار سجده
ثواب من باشر بکفیه الارض فى سجوده
ثواب گذاردن کف دستها بر زمین در سجده
ثواب طول السجود
ثواب طولانى کردن سجده
ثواب من قال فى رکوعه و سجوده و قیامه الله مصل على محمد و ال محمد.
ثواب گفتن (اللهم صلى على محمد و ال محمد) هنگام رکوع ، سجده و قیام
ثواب سجده الشکر
ثواب سجده شکر
ثواب الصلاه
ثواب نماز
فرشته من صلى الفجر فى اول الوقت
ثواب خواندن نماز صبح در اول وقت
باب فضل الوقت الاول على آلاخر
برترى اول وقت بر آخر وقت
ثواب من صلى الصلوات المفتر ضات فىاول اوقاتها.
ثواب خواندن نمازهاى واجب در اول وقت
ثواب التقصیر فى السفر
ثواب شکسته خواندن نماز در سفر
ثواب الجمعه للمسافر
ثواب خواندن نماز جمعه براى مسافر
ثواب الجماعه
ثواب نماز جماعت .
ثواب القیام الى الصلاه
ثواب برخاستن براى نماز
ثواب من صلى على النبى و آله یوم الجمعه بعد صلاه العصر
ثواب صلوات بر پیامبر صلى الله علیه و آله وآل او علیهماالسلام در روز جمعه پس از نماز عصر
ثواب من قرا بعد الجمعه الحمد و قل هو اله احد سبعا و المعوذتین سبعا و آیهالکرسى و آیه السخره و آخر براء
ثواب خواندن سوره حمد و هفت بار (قل هو الله احد) و هفت بار (معوذتین ) و ایتالکرسى و آیه سخره و اخر سوره برائت پس از نماز جمعه
ثواب آخر فى هذا المعنى
ثواب دیگرى در همین مورد
ثواب نقل الاقدام الى الصلاه و تعلیم القرآن
ثواب قدم برداشتن براى نماز و فراگرفتن قرآن
ثواب من لقى الله مکفوفا محتسبا موالیالال محمد صلى الله علیه و آله
ثواب نابینایى و صبر، به امید پاداش خداوند و ملاقات با خداوند همراه با دوستىال محمد صلى الله علیه و آله
ثواب من صلى رکعتین تطوعا ا تصدق بدرهم او صام یوما تطوعا یرید بذلک وجهالله عزوجل
ثواب دو رکعت نماز مستحبى خواندن ، یک درهم صدقه دادن یا یک روز روزهگرفتن
باب فضل جمع شهر رمضان على جمع سائر الشهور
برترى جمعه هاى ماه رمضان بر سایر جمعه ها
ثواب صلاه المتعطر
ثواب نماز کسى که عطر بزند
ثواب صلاه المتزوج
ثواب نماز متاهل
ثواب من صلى اربع رکعات یقرا فى کلبقل هو الله احد خمسین مره
ثواب خواندن چهار رکعت نماز و قرائت پنجاه بار(قل هو الله احد) در هر رکعت آن
ثواب من صلى صلاه جعفر بن ابى طالب علیه السلام
ثواب خواندن نماز جعفر بن ابى طالب علیه السلام
ثواب من صلى صلاه اللیل
ثواب خواندن نماز شب
ثواب قیام اللیل بالقرآن
ثواب شب زنده دارى با قرآن
ثواب من صلى رکعتین یعلم ما یقول فیهما
ثواب خواندن دو رکعت نماز و فهم آنچه در آن مى گوید
ثواب من صلى رکعتین خفیفتین فى تفکر
ثواب خواندن دو رکعت نماز ساده همراه با تفکر
ثواب التنفل فى ساعه الغفله
ثواب نافله خواندن در ساعت غفلت
ثواب من صلى بین الجمعتین خمسمائه رکعه
ثواب خواندن پانصد رکعت نماز بین دو جمعه
ثواب من صلى الفجر ثم قرا قل هو الله احد احدى عشره مره
ثواب یازده بار (قل هو الله احد) خواندن پس از نماز صبح
ثواب التعقیب
ثواب تعقیبات نماز
ثواب اخراج الزکاه و وضعها فى موضعها
ثواب جدا کردن زکات و قرار دادن آن درمحل خود
ثواب الحج و العمره
ثواب حج و عمره
ثواب من لقى حاجا فصافحه
ثواب دیدن حاجى و مصافحه با او
باب نادر
حدیث دیگرى در ارتباط با حج
ثواب الصائم .
ثواب روز دار
ثواب الصائم یشتم فیقول انى صائم سلام علیک
ثواب ناسزا شنیدن در حال روزه و گفتن (من روزه دارم ، سلام علیک )
ثواب من صام یوما فى سبیل الله عزوجل
ثواب یک روز روزه در راه خداى عزوجل
ثواب من صام یوما فى الحر فاصابه ظما
ثواب یک روزه روزه در گرما با تشنگى زیاد
ثواب من صام یوما تطوعا
ثواب یک روز روزه مستحبى
ثواب من ختم له بصیام یوم
ثواب به پایان بردن عمر با یک روزه روزه مستحبى
ثواب من تطیب بطیب اول النهار و هو صائم
ثواب عطر زدن روز دار در اول روز
ثواب الصائم یحضر قوما یاکلون
ثواب حضور روزه دار در میان عده اى که غذا مى خورند.
ثواب صوم رجب
ثواب روزه واجب
ثواب صوم شعبان
ثواب روزه شعبان .
فضل شهر رمضان و ثواب صیامه
برترى ماه رمضان و ثواب روزه آن
ثواب دعا یقال فى عشر ذى الحجه
ثواب دعاى در دهم اول ذیحجه
ثواب صیام عشر ذى الحجه .
ثواب روزه دهه اول ذى الحجه
ثواب صوم یوم غدیر خم
ثواب روزه روز غدیر خم
ثواب التطوع لیله العید
ثواب عبادت مستحبى در شب عید
ثواب من احیا لیله العید
ثواب شب زنده دارى در شب عید فطر
ثواب من صام شهر رمضان و ختمه بصدقه و غذا الى المصلىبغسل
ثواب روز گرفتن ماه رمضان ، با صدقه آن را به پایان بردن و باغسل به مصلى رفتم .
ثواب من صلى اربع رکعتات یوم الفطر بعد صلاه الامام .
ثواب خواندن چهار رکعت نماز در روز عید فطر پس از خواندن نماز با امام جماعت
ثواب من صام یوم خمسه و عشرین من ذى العقده .
ثواب روزه روز بیست و پنجم ذى قعده .
ثواب الافطار على الماء
ثواب افطار کردن با آب
ثواب صوم ثلاثه ایام فى الشهر خمیس فى اوله و اربعاء فى وسطه و خمیسفى آخره .
ثواب روزه سه روز درماه : پنج شنبه اول ، چهارشنبه وسط و پنج شنبه آخر.
ثواب من ضعف عن صیام الثلاثه الایام فى الشهر فتصدق بدرهم مکانکل یوم
ثواب یک درهم صدقه بجاى یک روز روزه براى کسى که نمى تواند در هر ماه سهروز روزه بگیرد.
ثواب من افطر فى منزل اخیه .
ثواب افطار کردن در منزل برادر مومن
ثواب من زار النبى صلى الله علیه و آله و امیر المومنین و الحسن و الحسین و الائمهصلوات اله علیهم اجمعین .
ثواب زیارت پیامبر صلى الله علیه و آله امیر المومنین ، امام حسن ، امام حسین وائمه -صلوات الله علیهم اجمعین .
ثواب من بکى لقتل الحسین بن على علیهم السلام او لما مساهل البیت صلوات الله علیهم اجمعین من الاذى و ثواب من مسه اذى فىاهل البیت علیهم السلام فبکى .
ثواب گریه براى شهادت امام حسین علیه السلام و مصیبتهاىاهل بیت علیهم السلام و اذیت شدن در راه اهل بیت علیهم السلام و گریستن براى آنان
ثواب من انشد فى الحسین صلوات الله علیه شعر فبکى او ابکى او تباکى.
ثواب شعر خواندن درباره امام حسین علیه السلام ، گریه کردن ، گریاندن یاخود را شبیه گریه کنندگان در اوردن .
ثواب من زار قبر الحسین علیه السلام
ثواب زیارت امام حسین .
ثواب زیاره قبور الائمه صلوات الله علیهم اجمعین .
ثواب زیارت قبور ائمه علیهم السلام .
ثواب من زار قبر فاطمه بنت موسى بن جعفر علیهم السلام بقم
ثواب زیارت حضرت معصومه علیه السلام در قم .
ثواب زیاره قبر عبدالعظیم الحسنى بالرى
ثواب زیارت حضرت عبدالعظیم در رى
ثواب من لم یقدر على صله اهل البیت علیهم السلامفوصل صالحى موالیهم و ثواب من لم یقدر على زیارتهم فزار صالحى موالیهم .
ثواب نیکى به دوستان صالح اهل بیت علیهم السلام و زیارت آنان بجاى نیکى بهاهل بیت علیهم السلام و زیارت آنان براى کسى که نتواند به آنان نیکى کند یاآنان رازیارت نماید.
ثواب صله الامام علیه السلام
ثواب نیکى به امام علیه السلام
ثواب اهل القران .
ثواب اهل قرآن
ثواب من ختم القرآن بمکه
ثواب ختم قرآن در مکه
ثواب من شدد علیه القرآن و من یسر علیه
ثواب فراگیرى قرآن به سختى یا آسانى .
ثواب من قرا القران و هو شاب مؤ من
ثواب قرآن خواندن جوان مؤ من
ثواب من قرا القران قائما فى صلاته و من قراه جالسا فى صلاته و من قراهفى غیر صلاته .
ثواب خواندن قرآن در نماز درحال نشسته یا ایستاده یا در غیر نماز.
ثواب من قرا مائه آیه یصلى بها الى خمسمائه آیه .
ثواب خواندن صد ایه تا پانصد آیه در نماز
ثواب الحافط للقران و العامل به
ثواب حافظ قرآن و عمل کننده به آن
ثواب من یعالج القرآن لیحفظه بمشقه و من رجع الى منزله فلم ینم حتى یقرا سورهمن القران
ثواب حفظ قرآن با مشقت و خواندن یک سوره آن پیش از خواب
ثواب الحالالمرتحل
ثواب فرود اینده و کوچ کننده
ثواب قارى القران
ثواب قارى قرآن
ثواب من قرا القرآن نظرا
ثواب خواندن قرآن از روى آن
ثواب من کان بیته مصحف
ثواب بودن قرآن در خانه
ثواب من قرا عشر ایات فى لیله الى الف ایه
ثواب خواندن ده تا هزار آیه در شب
ثواب ربیع القرآن .
ثواب بهار قرآن .
ثواب من قرا مائه آیه من القرآن ثم قال یا الله سبع مرات
ثواب خواند صد ایه قرآن و گفتن هفت بار (یا الله ) پس از آن
ثواب من قرا سوره فاتحه الکتاب
ثواب قرائت سوره حمد
ثواب من قرا سوره البقره و آل عمران
ثواب قرائت سوره بقره و ال عمران
ثواب من قرا اربع ایات من اول البقره و ایه الکرسى و ایتین بعدها و ثلاث ایاتمن آخرها
ثواب خواندن چهار ایه سوره بقره ، (آیت الکرسى ) و دو ایه پس از آن وسطآیه اخر این سوره
ثواب من قرا آیه الکرسى عند منامه و من قراها دبرکل صلاه
ثواب خواندن (ایت الکرسى ) هنگام خواب و پس از هر نماز
ثواب من قرا سوره النساء فى کل جمعه
ثواب قرائت سوره نساء در هر جمعه
ثواب من قرا سوره المائده
ثواب قرائت سوره مائده
ثواب من قرا سوره الانعام
ثواب قرائت سوره انعام
ثواب من قرا سوره الاعراف .
ثواب قرائت سوره اعراف
ثواب من قرا سوره الانفال و سوره التوبه .
ثواب قرائت سوره انفال و توبه
ثواب من قرا سوره یونس .
ثواب قرائت سوره یونس
ثواب من قرا سوره هود
ثواب قرائت سوره هود.
ثواب قراء سوره یوسف
ثواب قرائت سوره یوسف
ثواب من قرا سوره الرعد
ثواب قرائت سوره رعد
ثواب من قرا سوره ابراهیم و الحجر
ثواب قرائت سوره ابراهیم و حجر
ثواب من قرا سوره النحل
ثواب قرائت سوره نحل
ثواب من قرا سوره بنى اسرائیل
ثواب قرائت سوره بنى اسرائیل
ثواب من قرا سوره الکهف
ثواب قرائت سوره کهف
ثواب قراء سوره مریم
ثواب قرائت سوره مریم
ثواب قراءه سوره طه
ثواب قرائت سوره طه
ثواب قراءه سوره الانبیاء
ثواب قرائت سوره انبیاء
ثواب قراء سوره الحج
ثواب قرائت سوره حج
ثواب قراءه سوره المومنین
ثواب قرائت سوره مؤ منین
ثواب قراءه سوره النور
ثواب قرائت سوره نور
ثواب من قرا سوره الفرقان
ثواب قرائت سوره فرقان .
ثواب من قرا سوره الطواسین الثلاثه
ثواب قرائت سوره نمل ، شعرا و قصص
ثواب من قرا سوره العنکبوت و الروم
ثواب قرائت سوره عنکبوت و روم .
ثواب من قرا سوره لقمان
ثواب قرائت سوره لقمان
ثواب من قرا سوره السجده
ثواب قرائت سوره سجده
ثواب من قرا سوره الاحزاب
ثواب قرائت سوره احزاب .
ثواب قراءه سوره حمد سبا و حمد فاطر
ثواب قرائت سوره سبا و فاطر
ثواب من قرا سوره یس
ثواب خواندن سوره یس
ثواب من قرا سوره الصافات
ثواب قرائت سوره صافات .
ثواب قراءه سوره ص
ثواب قرائت سوره (ص )
ثواب قراءه سوره الزمر
ثواب قرائت سوره زمر
ثواب قراءه سوره حم المومن
ثواب تلاوت سوره غافر
ثواب قراءه سوره حم السجده
ثواب قرائت سوره فصلت .
ثواب من قرا سوره حم عسق
ثواب قرائت سوره شورى
ثواب قراءه سوره الزخرف
ثواب قرائت سوره زخرف
ثواب من قرا سوره الدخان
ثواب قرائت سوره دخان
ثواب قراءه سوره الجاثیه
ثواب قرائت سوره جاثیه .
ثواب قراءه سوره الاحقاف
ثواب قرائت سوره احقاف
ثواب قراءه الحوامیم
ثواب قرائت سوره هایى که با حم آغاز مى شوند.
ثواب قراءه سوره محمد صلى الله علیه و آله
ثواب قرائت سوره محمد صلى الله علیه و آله
ثواب قراءه سوره الفتح
ثواب قرائت سوره فتح
ثواب قراءه سوره الحجرات
ثواب قرائت سوره حجرات
ثواب قراءه سوره ق
ثواب قرائت سوره (ق )
ثواب قراءه سوره الذاریات
ثواب قرائت سوره ذاریات
ثواب قراءه سوره و الطور
ثواب قرائت سوره طور
ثواب قراءه سوره و النجم
ثواب قرائت سوره نجم
ثواب قراءه سوره اقتربت
ثواب قرائت سوره قمر
ثواب قراءه سوره الرحمن
ثواب قرائت سوره الرحمن
ثواب قراءه سوره الواقعه
ثواب قرائت سوره واقعه
ثواب من قرا سوره الحدید و المجادله
ثواب قرائت سوره حدید و مجادله
ثواب قراءه سوره الحشر
ثواب قرائت سوره حشر
ثواب قراءه سوره الممتحنه
ثواب قرائت سوره ممتحنه
ثواب من قرا سوره الصف
ثواب قرائت سوره صف .
ثواب قراءه سوره الجمعه و المنافقین و سبح ربک الاعلى .
ثواب قرائت سوره جمعه ، منافقین و اعلى
ثواب قراءه سوره التغابن
ثواب قرائت سوره تغابن
ثواب قراءه سوره الطلاق و التحریم
ثواب قرائت سوره طلاق و تحریم
ثواب قراءه تبارک
ثواب قرائت سوره ملک
ثواب قراءه سوره ن و القلم .
ثواب قرائت سوره قلم
ثواب قراءه سوره الحاقه .
ثواب قرائت سوره الحاقه
ثواب من قرا سوره سال سائل
ثواب قرائت سوره معارج
ثواب من قرا سوره نوح
ثواب قرائت سوره نوح
ثواب قراءه سوره الجن
ثواب قرائت سوره جن
ثواب اقراءه سوره سوره المزمل فى العشاء الاخره
ثواب قرائت سوره مزمل در نماز عشا
ثواب قراءه سوره المدثر
ثواب قرائت سوره مدثر
ثواب قراءه سوره القیامه
ثواب قرائت سوره قیامت
ثواب قراءه سوره الانسان
ثواب قرائت سوره انسان
ثواب قراءه سوره و المرسلات و عم یتساء لون و النازعات
ثواب قرائت سوره مرسلات . نبا و نازعات
ثواب قراءه سوه عبس و اذا الشمس کورت
ثواب قرائت سوره عبس و تکویر
ثواب قراءه اذاالسماء انفطرت و اذا السماء انشقت
ثواب قرائت سوره انفطار و انشقاق
ثواب قراءه سوره المطففین
ثواب قرائت سوره مطففین
ثواب قراءه سوره البروج
ثواب قرائت سوره بروج
ثواب من قرا سوره الطارق
ثواب قرائت سوره طلاق
ثواب قراءه سوره الاعلى
ثواب قرائت سوره اعلى
ثواب قراءه سوره الغاشیه .
ثواب قرائت سوره غاشیه
ثواب قراءه سوره الفجر
ثواب قرائت سوره فجر
ثواب قراءه سوره البلد
ثواب قرائت سوره بلد
ثواب قراءه سوره و الشمس و ضحیها واللیل و الضحى و الم نشرح
ثواب قرائت سوره شمش ، لیل ، ضحى و شرح
ثواب قراءه سوره و التین
ثواب قرائت سوره تین
ثواب قراءه اقرا باسم ربک
ثواب قرائت سوره علق
ثواب قراءه سوره انا انزلناه
ثواب قرائت سوره قدر
ثواب قراءه سوره لم یکن
ثواب قرائت سوره بینه
ثواب قراءه سوره اذا زلزلت
ثواب قرائت سوره زلزه
ثواب قراءه سوره العادیات
ثواب قرائت سوره عادیات
ثواب قراءه سوره القارعه
ثواب قرائت سوره قارعه
ثواب قراءه الهیکم
ثواب قرائت سوره تکاثر
ثواب قراءه سوره العصر
ثواب قرائت سوره عصر
ثواب قراءه سوره الهمزه
ثواب قرائت سوره همزه
ثواب قراءه سوره الفیل و لایلاف
ثواب قرائت سوره فیل و قریش
ثواب قراءه سوره ارایت
ثواب قرائت سوره ماعون
ثواب قراءه سوره الکوثر
ثواب قرائت سوره کوثر
ثواب قراءه سوره قل یا ایها الکافرون وقل هو الله احد
ثواب قرائت سوره کافرون و توحید
ثواب قراءه سوره النصر
ثواب قرائت سوره نصر
ثواب قراءه سوره تبت
ثواب قرائت سوره مسد
ثواب قراءه سوره قل هو الله احد
ثواب قرائت سوره توحید
ثواب قراءه المعوذتین
ثواب قرائت سوره ناس و فلق
ثواب من اجتنب الکبائر
ثواب اجتناب از گناهان کبیره .
ثواب من اذنب ذنبا ثم رجع و تاب و استحیا من الله عند ذکره
ثواب پشیمانى ، توبه و خجالت از گناه
ثواب من قدم غریما الى السلطان فعلم انه یحلف فترکه تعظیما للهعزوجل
ثواب رها کردن بدهکار بخاطر بزرگداشت خداىعزوجل
ثواب معلم الخیر
ثواب معلم خوبى
ثواب طالب العلم
ثواب جوینده علم
ثواب مجالسه اهل الدین
ثواب همنشینى با اهل ایمان
ثواب من بلغه شى من الثواب فعمل به
ثواب انجام عمل پس از شنیدن ثواب آن
ثواب من تکلم بکلمه حق فاخذ بها
ثواب گفتن سخن حقى که مردم به آن عمل کنند.
ثواب من سنه سنه هدى
ثواب ایجاد رسم خوب
ثواب من عمل بما علم
ثواب عمل به دانسته ها
ثواب ایواء الیتیم و رحمه الضعیف و الشفقه على الوالدین والبر بالمملوک
ثواب پناه دادن به یتیم ، ترحم بر ضعیف ، مهربانى به پدر و مادر و خوبى بهبرده
ثواب من کف نفسه عن اعراض الناس و من کف غضبه
ثواب حفظ آبروى مردم و بازداشتن خشم
ثواب الامام العادل و التاجر الصدوق و اشیخ الذى یفنى عمره فى طاعه الله
ثواب پیشواى عادل ، تاجر راستگو و پیرى که عمر خود را در طاعت خدا سپرى کردهباشد.
ثواب الحسنه المحدثه للذنب القدیم .
ثواب حسنه جدید در رابطه با گناه قدیم
ثواب من حفظ اربعین حدیثا
ثواب حفظ چهل حدیث
ثواب من ترک الذنوب .
ثواب ترک گناهان
ثواب ادخال السرور على المومن
ثواب خوشحال نمودن مؤ من
ثواب الورع و الزهد و الاقبال الى اللهعزوجل فى الصلاه .
ثواب ورع ، زهد و توجه به خداوند عزوجل در نماز.
ثواب من نفس عن مؤ من کربه و من یسر علیه و هو معسر و ثواب من ستر علیه عورتهو ثواب من اعانه .
ثواب گشودن گرفتارى مؤ من ، آسان گرفتن بر او درحال تنگدستى ، پوشانیدن عیب او و یارى او
ثواب من اطعم مومنا و من سقاه و من کساه
ثواب آب و غذا دادن به مؤ من و پوشانیدن او
ثواب من اطعم اخاه فى الله عزوجل
ثواب غذا دادن به برادر مؤ من در راه خداىعزوجل
ثواب من اطعم ثلاثه نفر من المومنین
ثواب غذا دادن به سه مؤ من
ثواب من اطعم مسلما حتى یشبعه
ثواب غذا دادن به مؤ من و سیر نمودن او
ثواب من اشبع اربعه من المسلمین .
ثواب سیر نمودن چهار مسلمان
ثواب من اشبع جوعه مؤ من
ثواب سیراب نمودن مؤ من گرسنه .
ثواب من اعتق مسلما
ثواب آزاد کردن بنده مسلمان
ثواب من اعتق نسمه صالحه لوجه الله .
ثواب آزاد کردن بنده صالح بخاطر خدا
ثواب من اعتق مومنا
ثواب آزاد کردن بنده مؤ من
ثواب من اقرض المومن
ثواب قرض دادن به مؤ من
ثواب الصدقه
ثواب صدقه
ثواب صدقه السر
ثواب صدقه پنهانى
ثواب صدقه العلانیه
ثواب صدقه آشکار
ثواب صدقه اللیل .
ثواب صدقه شب .
ثواب صدقه النهار
ثواب صدقه روز
دعاء السائل لمن اعطاه .
ثواب دعاى سائل براى صدقه دهنده .
ثواب انظار المعسر
ثواب مهلت دادن به تنگدست .
ثواب من جعل مومنا فى حل من دین علیه
ثواب حلال کردن بدهکار مؤ من
ثواب من رد عن عرض اخیه المسلم .
ثواب حفظ آبروى برادر مسلمان
ثواب من قضى لاخیه حاجه و ثواب من نفس عنه کربه و ثواب من اعانه على ظالم لهو ثواب من سعى له فى حاجه و ثواب من سقاه من ظما و ثواب من اطعمه من جوع و ثواب منکساه من عرى و ثواب من حمله من رحله و ثواب من کفاه و ثواب من کفنه عند موته و ثواب منزوجه و ثواب من عاده من مرضه
ثواب بر آوردن حاجت برادر مؤ من و کوشش براى ان ، بر طرف کردن گرفتارىاو، یارى او، برطرف کردن تشنگى و گرسنگى او، پوشانیدن او، سوار بر مر کبنمودن او، بى نیاز گردانیدن او، کفن کردن او پس از مرگ دادن همسر به او و عیادت اوهنگام بیمارى .
ثواب زیاره الاخوان و مصافحتهم و معانقتهم
ثواب دیدار با برادران و دست دادن و معانقه با آنان
ثواب معاونه الاخ المومن و نصرته
ثواب کمک و یارى رساندن به برادر مؤ من
ثواب الاصلاح بین الاثنین
ثواب آشتى دادن دو نفر
ثواب من اغاث اخاه المسلم
ثواب به فریاد مسلمان رسیدن
ثواب من اکم اخاه المسلم بکله .
ثواب خوبى کردن با سخنى به برادر مسلمان با گفتن سخنى .
ثواب من اغاث اخاه اللهفان عند جهده و اعانه على نجاح حاجته
ثواب به فریاد برادر مسلمان رسیدن در سختیها و یارى او در حاجتش
ثواب من نفس عن مؤ من کربه
ثواب بر طرف کردن گرفتارى مؤ من
ثواب من سر مومنا
ثواب خوشحال کردن مؤ من
ثواب من ادخل على اهل بیت مؤ من سرورا
ثواب خوشحال کردن یک خانواده مؤ من
ثواب ادخال السرور على الاخ المومن
ثواب خوشحال کردن برادر مؤ من
ثواب من تصدق على مؤ من بقدر شبعه
ثواب صدقه دادن به مؤ من باندازه سیر شدن او
ثواب من لقم مومنا لقمه حلاوه
ثواب شیرینى دادن به مؤ من
ثواب من شرب من سور اخیه المومن
ثواب آشامیدن نیم خورده مؤ من
ثواب من لا طف اخاه فى الله بشى
ثواب لطف و محبت کردن به برادر مؤ من
ثواب من استفاد اخا فى الله عزوجل
ثواب انتخاب برادر بخاطر خدا
ثواب من لقى اخاه بما یسره لیسره .
ثواب دیدار با برادر مؤ من براى خوشحال کردن او
ثواب من دهن مسلما
ثواب عطر زدن به سر و روى مسلمان
ثواب المتحابین فى الله عزوجل
ثواب دوست داشتن یکدیگر براى خدا
ثواب من سلک و ادیا فذکر الله
ثواب تمجید خدا در دره
ثواب من قرا عند منامه ان الله یمسک السموات و الارض ان تزولا الایه .
ثواب خواندن آیه (ان الله یمسک السموات و الارض ان تزولا) هنگام خواب
ثواب هذا الدعا عند اذان الصبح و عند اذان المغرب .
ثواب این دعا به هنگام اذان صبح و مغرب .
ثواب من سال الله و هو یعلم ان الله یضرو ینفع
ثواب خواستن از خدا و دانستن این که خداوند ضرر رسان و سود بخش است .
ثواب من قال هذا القول حین یاخذ مضجعه
ثواب گفتن این ذکر هنگام خواب
ثواب دعاء المسلم لاخیه بظهر الغیب .
ثواب دعاى پنهان مسلمان براى برادر مسلمانش .
ثواب الصلاه و السلام على النبى صلى الله علیه و آله و ثواب حبه .
ثواب صلوات فرستادن و سلام کردن بر پیامبر صلى الله علیه و آله و دوستى او
ثواب من صلى على النبى صلى الله علیه و آله صلاه واحده .
ثواب یک بار بر پیامبر صلى الله علیه و آله صلوات فرستادن
ثواب من سال الله بحق محمد صلى الله علیه و آله واهل بیته .
ثواب درخواست از خدا بحق حضرت محمد صلى الله علیه و آله واهل بیت علیهم السلام
ثواب الصلاه على النبى صلى الله علیه و آله
ثواب صلوات بر پیامبر صلى الله علیه و آله
ثواب من صلى على محمد و آله مائه مره بعد الفجر.
ثواب صد بار صلوات بر محمد و آل او پس از صبح .
ثواب من صلى على محمد و اهل بیته .
ثواب صلوات بر حضرت محمد صلى الله علیه و آله واهل بیت او علیهم السلام .
ثواب من صلى على النبى صلى الله علیه و آله یوم الجمعه مائه صلاه .
ثواب صد بار صلوات بر پیامبر صلى الله علیه و آله در روز جمعه
ثواب من قال فى دبر صلاه الصبح و صلاه المغربقبل ان یثنى رجلیه او یکلم احدا (ان الله و ملائکه یصلون على النبى یا ایها الذین آمنواصلوا علیه و سلموا تسلیما اللهم صل على محمد النبى و ذریته )
ثواب گفتن (ان الله و...) پس از نماز صبح و مغرب .
ثواب من جعل ثلث صلاته او نصف صلاته اوکل صلاته للنبى (ص )
ثواب اختصاص ثلث ، نصف یا همه دعا به پیامبر صلى الله علیه و آله
ثواب من صلى على النبى صلى الله علیه و آله و اتبع بالصلاه علىاهل بیته علیهم السلام .
ثواب صلوات بر اهل بیت پس از صلوات بر پیامبر صلى الله علیه و آله
ثواب من صلى على النبى و آله و الاوصیاء المرضیین یوم الجمعه بعد الصلاه
ثواب صلوات بر پیامبر و اوصیاى او پس از نماز در روز جمعه
ثواب من قال فى یوم مائه مره رب صل على محمد واهل بیته .
ثواب صد بار گفتن (رب صل على محمد واهل بیته ) در یک روز
ثواب من رفع صوته بالصلاه على النبى صلى الله علیه و آله
ثواب صلوات بر پیامبر صلى الله علیه و آله با صداى بلند.
ثواب من قال بعد الصبح عشر مرات سبحان الله العظیم و بحمده و لاحول و لا قوه الا بالله العلى العظیم و ثواب منقال فى دبر کل صلاه اللهم اهدنى من عندک و افض عى من فضلک و انشر على من رحمتک وانزل على من برکاتک .
ثواب ده بار گفتن (سبحان الله العظیم .) پس از نماز صبح و گفتن (اللهم اهدنىمن عندک ...) پس از هر نماز.
ثواب من ملک نفسه اذا رغب و اذا رهب و اذا اشتهى و اذا غضب
ثواب مالک نفس بودن هنگام علاقه ، ترس ،میل و غضب
ثواب من نصر الامر بالمعروف و النهى عن المنکر
ثواب یارى امر به معروف و نهى از منکر
ثواب من قرى ء علیه آخر الزمر فبکى او تباکى
ثواب گریستن یا خود را در شبیه گریه کنندگان در آوردن هنگام شنیدن آخر سورهزمر
ثواب الاجتماع فى الدعاء
ثواب اجتماع براى دعا
ثواب الدعاء سرا
ثواب دعاى پنهانى
ثواب الدعاء فى السحر
ثواب دعا در سحر
ثواب الدعاء للمومنین و المومنات و المسلمین و المسلمات
ثواب دعا براى مردان و زنان مؤ من
ثواب من قال لا حول و لا قوه الا بالله .
ثواب گفتن (لا حول و لا قوه الا بالله العلى العظیم . )
ثواب من قال فى کل یوم لا حول و لا قوه الا بالله .
ثواب گفتن (لا حول و لا قوه الا بالله .) در هر روز
ثواب من قال اذا خرج من بیته بسم الله و لاحول و لا قوه الا الله .
ثواب گفتن (بسم الله و لا حول و لا قوه الا بالله ) به هنگام بیرون آمدن از خانه.
ثواب من کبر عند المساء مائة تکبیرة
ثواب صد بار تکبیر در شب
ثواب تسبیح فاطهمه الزهراء علیهاالسلام .
ثواب تسبیح فاطمه زهرا علیهاالسلام .
ثواب السکوت
ثواب سکوت
ثواب الاستغفار.
ثواب استغفار
ثواب من استغفر فى کل یوم من شعبان سبعین مره
ثواب هفتاد بار استغفار در هر روز از شعبان .
ثواب من استغفر سبعین مره بعد صلاه الفجر
ثواب هفتاد بار استغفار پس از نماز صبح
ثواب من کان عصمه امره شهاده ان لا اله الا الله و ان محمدارسول الله و من قال عند المصیبه انا لله و انا الیه راجعون و من اذا اصاب خیراقال الحمدلله و من اذا اصاب خطیئه قال استغفرالله .
ثواب این که نگهدار امر انسان شهادت به یگانگى خداوند و رسالت محمد،رسول خدا باشد، هنگام مصیبت بگوید (انا لله و انا لیه راجعون )، هنگام رسیدن خیربگوید (الحمدالله ) و هنگام ارتکاب گناه بگوید (استغفرالله )
اسرع الخیر ثوابا
کارهایى که ثواب ان زودتر مى رسد.
ثواب من قال حین یمسى و یصبح ثلاث مرات فسبحان الله حین تمسون و حینتصبحون
ثواب سه بار گفتن (فسبحان الله حین تمسون و حین تصبحون ) در آغاز شب وصبح
ثواب الزهد فى الدنیا.
ثواب زهد در دنیا
ثواب من عمل فى اول النهار و آخره و فىاللیل و آخره خیرا
ثواب انجام کار خوب در اول و آخر روز و شب
ثواب البکاء من خشیه الله عزوجل
ثواب گریستن از عظمت خداى عزوجل
ثواب من آثر رضى الله عنه عزوجل على هواه
ثواب مقدم داشتن رضایت خداى عزوجل برمیل خود
ثواب من اصبح و امسى والاخره اکبر همه
ثواب این که در روز و شب بزرگترین هدف انسان آخرت باشد.
ثواب الاحسان
ثواب نیکوکارى
ثواب الحب و البغض فى الله عزوجل و الاعطاء و المنع فى اللهعزوجل
ثواب دوستى و دشمنى و عطا کردن و محروم نمودن در راه خداىعزوجل
ثواب المومن یقارف الذنوب ثم یندم و یستغفر الله عزوجل
ثواب پشیمانى مؤ من از گناه و آمرزش خواستن
ثواب المومن یموت فى غربه من الارض
ثواب مرگ مؤ من در دیار غربت
ثواب الکافر یصطنع المعروف الى المومن
ثواب خوبى کردن کافر به مؤ من
ثواب من اوصل الى اخیه المومن معروفا.
ثواب خوبى کردن به برادر مؤ من
ثواب من کان فى منزله عنز حلوب .
ثواب نگهدارى بز شیرده در منزل
ثواب الصلاه و الزکاه و البر و الصبر
ثواب نماز، زکات نیکوکارى و صبر
ثواب من احب آل محمد علیهم السلام و ابغض عدوهم فى الله تعالى
ثواب دوست داشتن آل محمد علیهم السلام و دشمن داشتن دشمنان آنان بخاطرخدا
ثواب من استغفرالله فى و تره سبعین مره و هو قائم و اظب على ذلک سنه .
ثواب هفتاد بار استغفرالله در نماز وتر درحال ایستاده بمدت یک سال
ثواب التسلیم على الاخ المومن فى اللهعزوجل
ثواب سلام کردن به برادر مومن بخاطر خداىعزوجل
ثواب العبد المومن اذا تاب توبه نصوحا
ثواب توبه نصوح مومن
ثواب الهین القریب اللین السهل
ثواب کم توقع خوش اخلاق نرم آسان گیر
ثواب المتقربین الى الله عزوجل بالبکاء من خشیه الله و ثواب المتعبدین بالورععن محارم الله و ثواب المتزینین لله الزهد فى الدنیا
ثواب تقرب به خداوند با گریستن از عظمت او، عبادت خداوند با پرهیز از حرامهاىاو و آرایش براى خداوند با زهد در دنیا
ثواب اصطناع المعروف الى المومن
ثواب خوبى نمودن به مومن
ثواب حسن الظن بالله تعالى عزوجل
ثواب خوش گمانى به خداى متعال
ثواب من ناصح الله عزوجل فى نفسه
ثواب اخلاص ورزیدن به خداى عزوجل
ثواب التختم بالعقیق
ثواب پوشیدن انگشتر عقیق
ثواب التختم بالفیروزج
ثواب پوشیدن انگشتر فیروزه
ثواب التختم بالجزع الیمانى .
ثواب پوشیدن انگشتر جزع یمانى
ثواب التختم بالمزد
ثواب پوشیدن انگشتر زمرد
ثواب التختم بالیواقیت
ثواب پوشیدن انگشتر یاقوت
ثواب التختم بالبلور
ثواب پوشیدن انگشتر بلور
ثواب التواضع
ثواب تواضع
ثواب البکاء من خشیه الله و الغض عن محارم الله و السهر فىسبیل الله عزوجل
ثواب گریه از عظمت خداوند، چشم پوشى از حرامهاى او و شب زنده دارى در راهخداى عزوجل
ثواب من ترک شهوه حاضره لمو عود لم یره
ثواب ترک کامیابى آماده براى رسیدن به ثواب موعود
ثواب التحابب فى الله عزوجل و عماره المساجد و الاستغفار بالاسحار.
ثواب دوست داشتن یکدیگر در راه خداى عزوجل ، عمران مساجد و استغفار سحر
ثواب من کان نظره عبره و سکوته فکره و کلامه ذکرا و بکى على خطیئته و امنالناس شره .
ثواب نگاه همراه با پند، سکوت همراه با اندیشه ، سخن همراه با ذکر، گریستنبر گناه او ایمنى مردم از شر انسان
ثواب الصمت و المشى الى بیت الله عزوجل
ثواب خاموشى و پیاده رفتن به خانه ى خداىعزوجل
ثواب من رقع جیبه و خصف نعله و حمل سلعته
ثواب وصله زدن کفش ویقه و حمل کالاى خود
ثواب الصدق
ثواب راستگویى
ثواب المستتر بالحسنه و السیئه
ثواب پنهانى انجام دادن کار خوب و گناه
ثواب من اذنب ذنبا فعلم ان الله یعذبه و ان الله یعفو عنه
ثواب کسى که گناهى مرتکب شود و بداند خداوند مى تواند او را عذاب کند و مىتواند او را ببخشد.
ثواب التوبه
ثواب توبه
ثواب من کبت على خاتمه ما شاء الله لا قوه الا بالله استغفر الله
ثواب نوشتن ( ماشاء الله . لا قوه الا بالله . استغفر الله .) روى انگشتر
ثواب من یرى الفاکه او غیرها فیشتهیها و لا یقدر علیها.
ثواب دیدن میوه یا چیزى دیگر، میل پیدا کردن به آن و نداشتن قدرت خرید آن
ثواب طلب الحلال
ثواب کسب حلال
ثواب طلب الدنیا استعفافا عن الناس
ثواب در پى دنیا رفتن رخاطر بى نیازى از مردم
ثواب حسن الخلق
ثواب خوش اخلاقى
ثواب من کانت آلاخره همه و من اصلح سریرته و من اصلح فیما بینه و بین اللهعزوجل
ثواب هدف بودن اخرت اصلاح باطن و اصلاح بین خود و خداىعزوجل
ثواب من مقت نفسه دون مقت الناس
ثواب دشمنى با نفس نه با مردم
ثواب من انعم الله علیه بنعمه فحمده علیها
ثواب حمد خداوند براى نعمتى که عطا فرموده است .
ثواب الطاعم الشاکر و المعافى الشاکر
ثواب خورنده سپاسگذار و غیر مبتلاى شکرگزار
ثواب المعروف
ثواب خوبى کردن
ثواب الرغبه فیما عندالله عزوجل
ثواب میل به آنچه نزد خداى عزوجل است
ثواب حفظ اللسان
ثواب حفظ زبان
ثواب کتمان الفقر
ثواب پنهان کردن فقر
ثواب الفقراء و اصطناع المعروف الیهم
ثواب فقرا و خوبى کردن به آنان
ثواب من کف عن المساله
ثواب چیز نخواستن از مردم
ثواب التصافح
ثواب دست دادن
ثواب من ذکر اسم الله على طعامه
ثواب بردن نام خدا هنگام غذا خوردن
ثواب من اشبع جائعا
ثواب سیر کردن گرسنه
ثواب التلذذ بالماء
ثواب لذت بردن از آب
ثواب الصدقه یوم الجمعه .
ثواب صدقه دادن در روز جمعه
ثواب اعانه اللهفان
ثواب یارى اندوهگین
ثواب محبه الاخوان
ثواب محبت برادران
ثواب من تمنى شیئا و هو لله رضى
ثواب ارزوى چیزى که خداوند به آن راضى است
ثواب زیاره المسلم
ثواب دیدار با مسلمان
ثواب من بنى مسکنا فذبح کبشا سمینا و اطعم لحمه المساکین
ثواب ذبح قوچ چاق و دادن گوشت آن به فقرا پس از ساخت خانه
ثواب المعاونه على البر
ثواب کمک کردن به یکدیگر در کارهاى خوب
ثواب القصد فى النفقه
ثواب میانه روى در مخارج
ثواب من خرج فى سفر و معه عصا لوز مر و تلاهذه الایه
ثواب رفتن به مسافرت با عصاى بادام تلخ و خواندن این آیه
ثواب من خرج من بیته معتما
ثواب خارج شدن از منزل با عمامه
ثواب من ذکر عنده اهل بیت النبى علهیم السلام فخرج من عینه دمعه
ثواب اشک ریختن براى اهل بیت علیهم السلام هنگام ذکر آنان
ثواب حب اهل البیت علیهم السلام
ثواب دوست داشتن اهل بیت علیهم السلام .
ثواب من قضى لمسلم حاجه
ثواب بر آوردن یک حاجت مسلمان
ثواب مصافه المومن اخاه
ثواب دست دادن مسلمان با برادر مسلمانش
ثواب من انعم الله علیه بنعمه فعرفها بقلبه و جهر بحمدالله علیها
ثواب درک نعمت و حمد نمودن خداوند بخاطر آن
ثواب من بلغ اربعین سنه الى تسعین سنه .
ثواب رسیدن به سن چهل تا نود سالگى
ثواب من عرف فضل شیخ کبیر فوقره
ثواب دانستن برترى پیرمرد سالمند و احترام گذاشته به او
ثواب الجهاد فى سبیل الله مع امام عادل
ثواب جهاد در راه خدا همراه با امام عادل
ثواب ارتباط الخیل
ثواب نگهدارى اسب
ثواب التسمیهه عند الرکوب
ثواب بردن نام خدا به هنگام سوارى
باب نادر فى الدابه
حدیثى درباره چهارپا
ثواب الحمى
ثواب تب
ثواب حمى لیله
ثواب تب یک شب
ثواب من اشتکى لیله فقبلها بقبولها و ادى الى الله شکرها
ثواب پذیرفتن مرض یک شب ، آن گونه که باید و بجا آوردن شکر آن
ثواب المرض
ثواب بیمارى
ثواب صداع لیله
ثواب سردرد یک شب
ثواب المریض
ثواب بیمار
ثواب مرض الصبى
ثواب بیمارى کودک
ثواب عیاده المریض و غسل الموتى و تشییع الجنازه و تعزیه الثکلى .
ثواب عیادت مریض ، غسل مردگان ، تشییع جنازه و تسلیت به زن پسر مرده
ثواب من مات ما بین زوال الشمس من یوم الخمیس الىزوال الشمس من یوم الجمعه
ثواب از دنیا رفتن بین ظهر پنج شنبه تا ظهر جمعه
ثواب توجیه المیت الى القبله
ثواب گردانیدن روى مومن به قبله
ثواب تلقین المیت
ثواب تلقین میت
ثواب من غسل مومنا میتا
ثواب غسل دادن میت مومن
ثواب من قدم اولادا یحتسبهم عندالله عزوجل
ثواب از دست دادن چند فرزند و امیداورى به پاداش خداوند درمقابل آن
ثواب تربیع الجنازه
ثواب بر دوش گرفتن چهار گوشه جنازه
ثواب اجاده الاکفان
ثواب انتخاب کفن خوب و درست کفن کردن
ثواب ضغطه القبر للمومن
ثواب فشار قبر براى مومن
ثواب من لقى الله مکفوفا محتسبا موالیالال محمد علیهم السلام
ثواب امیداور بودن به پاداش خداوند درمقابل نابینایى و دوستدار آل محمد علیهم السلام بودن و با اینحال خداوند را ملاقات کردن .
ثواب التسرجاع المصیبه
ثواب گفتن (لا اله الا الله ) به هنگام مصیبت
ثواب الصبر
ثواب صبر
ثواب التعزیه
ثواب تسلیت
ثواب زیاره قبر المومن
ثواب زیارت قبر مومن
ثواب من مسح یده على راس یتیم .
ثواب دست کشیدن بر سر یتیم
ثواب من اسکت یتیما عند بکائه
ثواب ساکت کردن گریه یتیم
ثواب المومن بعد موته و ثواب ادخال السرور على المومن
ثواب مومن پس از مرگ و خوشحال نمودن او
ثواب محبه الولد
ثواب دوست داشتن فرزند
ثواب من دخل السوق فاشترى تحفه فحملها الى عیاله و ثواب من فرح ابنته و مناقر بعین ابن
ثواب بردن تحفه براى خانواده و خوشحال کردن دختر یا پسر
ثواب اب البنات
ثواب پدر دختران
عقاب الاعمال
عقاب من اتى الله من غیر بابه
مجازات عبادت به روشى که خداوند دستور نداده است
عقاب المتهاون باءمرالله سبحانه
مجازات سکب شمردن امر خداى متعال
عقاب من ابغض اهل بیت النبى صلى الله علیه و آله
مجازات دشمنى با اهل بیت پیامبر صلى الله علیه و آله
عقاب من جهل حق اهل البیت علیهم السلام
مجازات نداستن حق اهل بیت علیهم السلام .
عقاب من مات لا یعرف امامه
مجازات مرگ در حال نشناختن امام
عقاب من اطاع اماما جائرالیس من الله عزوجل
مجازات اطاعت از پیشواى ظالمى که از جانب خداوندعزوجل نیست
عقاب من ام قوما و فیهم من هو اعلم منه و افقه
مجازات به عهده گرفتن رهبرى جامعه اى که در آن جامعه عالمتر و فقیهتر از اوباشد
عقاب من صلى و ترک الصلاه على النبى صلى الله علیه و آله و من ذکر عنده النبىصلى الله علیه و آله و لم یصل علیه
مجازات صلوات نفرستادن بر پیامبر صلى الله علیه و آله در نماز و هنگامى که ناماو را مى برند.
عقاب الناصب و الجاحد لامیر المومنین علیه السلام و الشاک فیه و المنکر له
مجازات دشمن و منکر ولایت و جانشینى امیر المومنین علیه السلام و شک کننده در این مطلب .
عقاب القدریه
مجازات قدریه
عقاب من ادعى الامامه و لیس بامام .
مجازات مدعى امامت در صورتى که امام نباشد
عقاب ابن آدم الذى قتل اخاه و نمرود الذى حاج ابراهیم علیه السلام فى ربه و رجلینمن بنى اسرائل هودا قومهما و نصراهما و فرعون الذىقال : انا ربکم الاعلى و رجلین من هذه الامه .
مجازات قابیل ، نمرود، دو نفل از بنى اسرائیل که قوم خود را یهودى و مسیحىکردند، فرعون و دو نفر از این امت
عقاب من قتل الحسین بن على علیهماالسلام
مجازات قاتل امام حسین علیه السلام
عقاب البغى و قطیعه الرحم و الیمین الکاذبه والزنا
مجازات ظلم ، قطع رحم ، قسم دروغ و زنا
عقاب المکر و الخدیعه
مجازات نیرنگ و فریب
عقاب سفک الدماء و ادمان الخمر و المشى بالنمیمه
مجازات خونریزى ، شرابخوارى و سخن چینى
باب ان الدنیا دار عقوبه
دنیا، سراى کیفر
عقاب من تعصب
مجازات تعصب
عقاب المتکبرین
مجازات متکبران
عقاب من ترک التادیب على المعصیه
مجازات ادب نکردن گناهکار
عقاب من صور صوره و من کذب فى منامه و من استعمع لى قوم و هم له کارهون
مجازات تصویر کشیدن ، گفتن خواب دروغ و گوش دادن به سخن کسى که نمىخواهد به سخنش گوش دهند.
عقاب من اذنب و هو ضحاک
مجازات خندیدن در حال گناه
عقاب من عمل لغیر الله عزوجل
مجازات عمل براى غیر خداوند عزوجل
عقاب من اطاع امراته
مجازات گوش دادن به حرف زن
عقاب من صلى بغیر وضوء و مر على ضعیف فلم ینصره
مجازات بدون وضو نماز خواندن و یارى نکردن ضعیف
عقاب من قرب الى الاصنام قربانا.
مجازات قربانى براى بتها
عقاب الشاهد بالزور و الکاتم للشهاده
مجازات شهادت دروغ و کتمان شهادت
عقاب من یحلف بالله کاذبا
مجازات سوگند دروغ به خدا یاد کردن
عقاب من تهاون بالبول .
مجازات احتراز نکردن از بول
عقاب من استخف بصلاته
مجازات اهمیت ندادن به نماز
عقاب من ترک غسل الجنابه
مجازات غسل جنابت نکردن
عقاب من خفف سجوده
مجازات کوتاه کردن سجده
عقاب من التفت فى صلاته ثلاث مرات
مجازات سه بار رو گردانیدن در نماز
عقاب من صلى الصلاه لغیر وقتها
مجازات خواندن نماز در غیر وقت آن
عقاب من قرا خلف امام یاتم به
مجازات حمد و سوره خواندن در حال اقتدا به امام جماعت
عقاب من ترک اقامه الصف خلف الامام .
مجازات درست به صف نایستادن پشت سر امام جماعت
عقاب من ترک صلاه فریضه او تهاون بها متعمدا
مجازات ترک نماز واجب یا بى اهمیتى به آن
عقاب من اخر صلاه العصر
مجازات تاخیر انداختن نماز عصر
عقاب من نام عن العشاء الى نصف اللیل .
مجازات نخواندن نماز عشا تا نیمه شب
عقاب من ترک الجماعه و الجمعه
مجازات ترک نماز جماعت و جمعه
عقاب من اتى الکبائر
مجازات گناهان کبیره
عقاب اکلمال الیتیم
مجازات خوردن مال یتیم
عقاب مانع الزکاه
مجازات زکات ندادن
عقاب من ترک الزکاه و قد وجبت له
مجازات زکات نگرفتن مستحق
عقاب من افطر یوما من شهر رمضان
مجازات خوردن یک روز از روزه ماه رمضان
عقاب من ترک الحج
مجازات ترک حج واجب
عقاب
نقش زبان در ثواب و مجازات
عقاب من مضت له ثلاثه ایام لم یقرا فیهاقل هو الله احد
مجازات یک بار ( قل هو الله احد) نخواندن در سه روز
عقاب من مصت له جمعه لم یقرا فیها قل هو الله احد
مجازات ( قل هو الله احد) نخواندن در روز جمعه
عقاب من اصابه مرض او شده فم یقرا فیهاقل هو الله احد
مجازات نخواندن (قل هو الله احد) در بیمارى و گرفتارى
عقاب من صلى خمس صلوات و لم یقرا فیهاقل هو الله احد
مجازات نخواند:(قل هو الله احد) در پنج نماز
عقاب من نسى سوره من القرآن
مجازات فراموش کردن سوره اى از قرآن
عقاب من اذل مومنا
مجازات ذلیل کردن مومن
عقاب من خذل مومنا
مجازات یارى نکردن مومن
عقاب من طعن على المومنین او رد علیهم قولهم
مجازات بدنام کردن مومنین ورد سخن آنها
عقاب من طعن فى عین مومن
مجازات عیب جویى از مومن و بردن آبروى او
عقاب من حجب المومن
مجازات پوشانیدن خود از مومن
عقاب من ربح على المومن
مجازات سود گرفتن از مومن
عقاب من کان الرهن عنده اوثق من اخیه
عقاب من منع مومنا شیئا من عنده او من عند غیره
مجازات معتبرتر دانستن (گرو) از برادر مسلمان
عقاب من منع مومنا شیئا من عنده او من عند غیره
مجازات محروم کردن مومن
عقاب من حبس حق المومن
مجازات حبس کردن حق مومن
عقاب من به مومنا او مومنه بما لیس فیهما
مجازات تهمت زدن به مومن
عقاب من روى على مومن روایه یرید بها شینه .
مجازات نقل کردن مطلبى درباره مومن بقصد رسوا کردن او
عقاب من منع مومنا سکنى داره
مجازات ممانعت از سکونت مومنى در خانه اش
عقاب من تتبع عثره المومن
مجازات عیبجویى از مومن
عقاب المجترى على الله عزوجل
مجازات جرات پیدا کردن بر خدا
عقاب من ینوى الذنب
مجازات قصد گناه
عقاب السیئه .
مجازات گناه
عقابل من عمل عملا یطلب به وجه الله فادخل فیه رضى الناس
مجازات انجام عمل بقصد رضایت خداوند و مردم
عقاب قطیعه الرحم و اختلاف القلوب .
مجازات قطع رحم و پراکندگى دلها
عقاب الخیانه و السرقه و شرب الخمر و الزنا
مجازات خیانت ، سرقت ، شراب خوردن و زنا
عقاب من ترک فریضه من فرائض الله او ارتکب کبیره من الکبائر
مجازات ترک واجب یا ارتکاب گناه کبیره
عقاب الذین یریدون ان تشیع الفاحشه فى الذین آمنوا
مجازات دوستداران رواج گناه در میان مومنین
عقاب من مات و فى عنقه اموال الناس و عقاب من لا یبالى این اصابالبول من جسده و عقاب من یحاکى و یغتاب و یمشى بالنمیمه .
مجازات با بدهکارى به مردم مردن ، بى اهمیتى به نجس شدنبول از بول ، نقل کلام بد، غیبت و سخن چینى
عقاب من تعرض لسلطان جائر
مجازات کسى که متعرض سلطان ستمکارى شود.
عقاب من اتاه اخوه فى حاجه فلم یقضها له
مجازات انجام ندادن کار مسلمان
عقاب من مشى فى حاجه اخیه المومن و لم یناصحه
مجازات به کار نگرفتن تمام توان در انجام کار برادر مومن
عقاب من استعان به مومن فلم یعنه .
مجازات یارى نکردن مومن بهنگام درخواست او
عقاب من اکتسى و مومن عارى
مجازات پوشیدن با برهنگى مومنى
عقاب من شبع و بحضرته مومن جائع
مجازات سیر شدن در کنار مومن گرسنه
عقاب من حقر مومنا و استخفف به و اذله
مجازات فقیر مومن ، توهین به او، ذلیل کردن او
عقاب من اغتیب عنده المومن فلم ینصره .
مجازات یارى نکردن مومن بهنگام غیبت از او
عقاب العجب
مجازات از خود راضى بودن
عقاب من تصام عن سائله و تبختر فى مشیه
مجازات به کرى زدن خود در مقابلسائل و راه رفتن متکبرانه
عقاب التباغض و التخاون
مجازات دشمنى و خیانت نسبت به یکدیگر
عقاب المعاصى
مجازات گناهان
عقاب العلماء الفجره و القراء الفسفه و الجبابره الظلمه و الوزراء الخونه والعرفاء الکذبه و الناکثین
مجازات علماى فاسد، قاریان فاسق ، گردنکشان ستمگر، وزیران خیانتکار، دانایاندروغگو و پیمان شکنان
عقاب حب الدنیا و عباده الطاغوت
مجازات دوستى دنیا و عبادت طاغوت
عقاب المرائى
مجازات ریاکار
عقاب من صنع شیئا للمفاخره
مجازات چیزى ساختن براى رقابت در تفاخر
عقاب من ترک الامر بالمعروف و النهى عن المنکر
مجازات ترک امر به معروف و نهى از منکر
باب
مجازات به خشم در آوردن خداوند
عقاب من امن رجلا على دمه ثم قتله
مجازات در امان داشتن مرد از کشتن و آنگاه کشتن او
عقاب من اغتاب غازیا فى طاعه الله او اذاه او خلفه فى اهله بسوء
مجازات غیبت از جنگجوى در راه خدا، اذیت او یا بدرفتارى با خانواده اش
عقاب من روع مومنا بسلطان لیصیب منه مکروها
مجازات ترسانیدن مومن از سلطان
عقاب من اذى المومنین و نصب لهم و عاندهم
مجازات اذیت مومنین و دشمنى و ستیزه با آنها
عقاب من ابتدع دینا
مجازات بوجود آوردن دین
باب
مجازات نافرمانى خداوند و ثواب فرمانبردارى از او
عقاب الشک و المعصیه
مجازات شک و گناه
عقاب المراه تتطیب لغیر زوجها و تخرج من بیته بغیر اذنه
مجازات عطر زدن زن براى غیر شوهر و خروج او از خانه بدون اجازه شوهرش
عقاب من سمع و اعیه اهل البیت علیهم السلام و راى سوادهم فلم یجبهم .
مجازات شنیدن فریاد اهل بیت ، دیدن آنان و به کمک آنان نشتافتن .
عقاب من ولى عشره فلم یعدل بینهم
مجازات بعهده گرفتن سرپرستى ده نفر و با عدالت با آنان رفتار نکردن
عقاب من ولى شیئا من امور المسلمین فضیعهم
مجازات به عهده گرفتن کارى از کارهاى مسلمانان و تباه کردن آنان
عقاب الظلمه و اعوانهم .
مجازات ظالمین و یاران آنان
عقاب من اقتب من سلطان جائر
مجازات نزدیک شدن به سلطان ستمگر
عقاب من سود اسمه فى دیوان الجبارین .
مجازات ثبت نام در دفتر ستمگران
عقاب وال یحتجب من حوائج الناس
مجازات حاکمى که کارهاى مردم را انجام ندهد.
عقاب من اقر بالمنکر
مجازات سکوت در برابر منکر
عقاب الزانى و الزانیه
مجازات مرد و زن زناکار
عقاب النظر الى النساء
مجازات نگاه کردن به زنان
عقاب اللوطى و الذى یمکن من نفسه و اللواتى مع اللواتى
مجازات لواط کننده و لواط شونده و زنانى که با یکدیگرعمل جنسى انجام مى دهند.
عقاب الکذب على الله عزوجل و على رسوله و على الائمه علیهم السلام
مجازات دروغ بستن بر خداوند عزوجل ، پیامبر صلى الله علیه و آله و ائمه علیهمالسلام .
عقاب من کان ذا وجهین و ذا لسانین
مجازات دو رویى و دو زبانى
عقاب من یلعن غیر مستحق اللعنه
مجازات لعنت کردن غیر مستحق لعنت
عقاب من شهد على مومن بکفر
مجازات شهادت دادن به کفر مومن
عقاب من مکر او خدع
مجازات نیرنگ و فریب
عقاب من ظلم
مجازات ظلم .
عقاب الجبارین .
مجازات گردنکشان
عقاب من مشى على الارض اختیالا
مجازات با تکبر و تبختر راه رفتن
عقاب البغى
مجازات ستم
عقاب من سال الناس و عنده قوت ثلاثه ایام
مجازات گدایى کردن با وجود داشتن غذاى سه روز
عقاب من سال الناس من غیر حاجه
مجازات گدایى بدون نیاز
عقاب من قتل نفسه متعمدا
مجازات خودکشى
عقاب من اعان على قتل مومن بشطر کلمه
مجازات شرکت در قتل مومن با نیم سخنى
عقاب من قتل نفسا متعمدا
مجازات آدم کشى عمدى
عقاب من شرک فى دم امرء مسلم او رضى به
مجازات شرکت در قتل مسلمان یا رضایت به آن
عقاب من احدث او آوى محدثا
مجازات قاتل و پناه دهنده او
عقاب المستاکل بالقرآن .
مجازات کسب در آمد از راه قرآن
عقاب من ضرب القرآن بعضه ببعض
مجازات زدن قسمتى از قرآن به قسمت دیگر
عقاب من صلى فى السفر اربع رکعات متعمدا
مجازات خواندن عمدى نماز چهار رکعتى در سفر
باب یجمع عقوبات الاعمال
مجازات پاره اى از اعمال

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
لوگو ما

لطفا بنر  ما را در سایت خود قرار دهید تااز ما حمایت کنید کد بنر ما هست <script src="http://h1.flashvortex.com/display.php?id=2_1375950899_30420_967_0_300_250_10_1_71" type="text/javascript"></script>

درباره ما
Profile Pic
هیئت بیت النور از سال 1378 شروع به برگذاری مجالس مذهبی و اردو و جلسات قرانی و...کرد ادرس تهران خیابان هاشمی وکارون کوچه صفر پلاک 22ایمیل ماheyatbn@gmail.comلطفامارادرنظرات خودیاری کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بیشتر از چه مداح استفاده کنیم ؟
    وبلاگ ما در چه سطحی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 129
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 137,569
  • بازدید ماه : 179,313
  • بازدید سال : 187,755
  • بازدید کلی : 342,518